Komunikat startowy XII edycji
1. Organizatorzy
Budowa tras i ogarnianie reszty problemów: Karol Wroński2. Termin i miejsce imprezy
Impreza odbędzie się 26.04.2025 w Gdańsku. Brak bazy - start i meta pod gołym niebem. Startujemy w Parku Oruńskim pod altaną tutaj. Meta będzie zlokalizowana w terenie dzikim w miejscu nieujawnionym w okolicach dzielnic Brętowo/Matembelwo/Jasień. Więcej szczegółów w zakładce dojazd.3. Trasy i mapy
Trasy w tej edycji tylko długodystansowe, wszystkie klasyfikowane w pucharze DInO:
Trasa TT - około 15km, limit czasu - 330+90, trasa przeznaczona dla osób dobrze orientujących się i sprawnie maszerujących w trudnym terenie, mapa pełna.
Trasa BT - około 15km, limit czasu 300+90, trasa przeznaczona dla osób bardzo dobrze się orientujących i szybko przemieszczających się w trudnym terenie, mapa częściowo niepełna.
Mapy wszystkich tras w skali 1:10000 stworzone na podstawie treści topograficznych BDOT10k oraz numerycznego modelu terenu. Aktualność do kilku lat wstecz.
Uwaga 1: treści topograficzne dotyczące mniejszych ścieżek, granic lasów, zadrzewień, płotów itp na podkładzie BDOT10k bywają prezentowane wybiórczo i czasem niedokładnie. Jako pewne elementy mapy do precyzyjnej nawigacji należy przyjąć rzeźbę terenu.
Uwaga 2: organizator przeszedł trasę w sposób możliwie optymalny sprawdzając że pokonanie trasy jest możliwe legalnie i bezpiecznie. Organizator nie jest w stanie zagwarantować, że uczestnik poruszający się w sposób inny niż uznany za optymalny nie trafi w miejsca w których przebywanie jest niebezpieczne / zabronione. Poruszając się po trasie należy zawsze samodzielnie sprawdzać czy teren po którym się poruszamy jest ogólnodostępny oraz troszczyć się o swoje bezpieczeństwo.
Na trasach nie obowiązują żadne limity ilości zespołów ani ilości osób w zespole. Zespoły przekraczające ilości osób wskazane w regulaminie Pucharu KInO nie będą sklasyfikowane w tym pucharze ale będą normalnie klasyfikowane w imprezie.
4. Zgłoszenia i opłaty
Zapisy rozpoczną się 14.04.2025 rano i będą prowadzone przez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie internetowej do dnia 24.04.2025 do godziny 22. Po tym terminie formularz przestaje działać.Opłata wpisowa dla osób zgłoszonych przez formularz internetowy wynosi 15 zł za każdą osobę w zespole. Wpisowe należy przelać na konto organizatora:
Karol Wroński 62 1050 1764 1000 0097 3575 0714
w tytule dopisując "Do Źrodełka - wpisowe", podając imiona i nazwiska osób, których wpłata dotyczy i ewentualne zniżki, z których korzystają.
Wpisowe prosimy przelać niezwłocznie po wysłaniu zgłoszenia i nie później niż w dniu 24.04.2025. Osoby płacące ostatniego dnia (co oznacza możliwy brak zaksięgowania wpłaty) proszone są o mailowe przesłanie potwierdzenia wpłaty na adres karol.wronski9(at)gmail.com do 25.04.2025 do 8 rano. Wynika to z faktu, że w piątek będą drukowane mapy.
Zespoły na liście startowej bez potwierdzonej wpłaty zostaną w piątek 25.04.2025 po 8 rano skreślone z listy bez możliwości startu.
Nie drukuję nadmiarowych map i nie prowadzę zapisów na starcie.
Osoby zgłoszone ale rezygnujące ze startu proszone są o zgłoszenie tego faktu organizatorom mailowo przed końcem zapisów. W takiej sytuacji nastąpi zwrot całego wpisowego. Osoby zgłoszone i opłacone, które zgłoszą rezygnację później lub w ogóle nie pojawią się na starcie nie uzyskają zwrotu wpisowego.
Dzieci do lat siedmiu mogą startować za darmo jeśli nie pobierają swoich map lub za 5 zł jeśli pobierają mapy. Młodzież do lat 14 korzysta ze zniżki w kwocie 5 zł.
Osoby zgłoszone ale rezygnujące ze startu proszone są o zgłoszenie tego faktu organizatorom mailowo przed końcem zapisów. W takiej sytuacji nastąpi zwrot całego wpisowego. Osoby zgłoszone i opłacone, które zgłoszą rezygnację później lub w ogóle nie pojawią się na starcie nie uzyskają zwrotu wpisowego.
Dzieci do lat siedmiu mogą startować za darmo jeśli nie pobierają swoich map lub za 5 zł jeśli pobierają mapy. Młodzież do lat 14 korzysta ze zniżki w kwocie 5 zł.
5. Harmonogram zawodów
Starty odbywają się między godziną 9:30 a 11:00 - należy pojawić się w tym przedziale czasu w miejscu startu. Zespoły będą wypuszczane na trasę niezwłocznie z kilkuminutowymi odstępami.Meta będzie otwarta od godziny 13:00. Zamknięcie mety o 18:00.
Impreza ma charakter turystyczny, a zawodnicy startują na własną odpowiedzialność i ubezpieczają się we własnym zakresie.
Osoby niepełnoletnie startują w zawodach pod opieką dorosłego. Osoby do 14. roku życia mogą wystartować tylko i wyłącznie pod opieką opiekuna prawnego.
Osoby niepełnoletnie powyżej 14. roku życia startujące bez opiekunów prawnych muszą przedstawić zgodę tych opiekunów.
Za szkody wyrządzone wobec uczestników przez osoby trzecie, jak i odwrotnie, organizator nie odpowiada.
karol.wronski9(at)gmail.com .
6. Wyposażenie uczestników
Każdy uczestnik powinien wyposażyć się w kompas, latarkę oraz trwały środek piszący: długopis lub pisak. Zaleca się posiadanie sprawnego telefonu komórkowego w celu ewentualnego wezwania pomocy lub poinformowania organizatorów o zejściu z trasy. Zalecany ubiór zewnętrzny odporny na rozdarcia przez kolczaste zarośla.7. Świadczenia startowe
Świadczenia mocno ograniczone ze względów logistycznych. Standardowo mapa, karta startowa, worki strunowe oraz naklejki. Dla odważnych na mecie magiczne napoje energetyczne - przecież idziemy Do Źródełka :) W niedużej odległości od startu i mety będą sklepy.8. Postanowienia końcowe
Impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.Impreza ma charakter turystyczny, a zawodnicy startują na własną odpowiedzialność i ubezpieczają się we własnym zakresie.
Osoby niepełnoletnie startują w zawodach pod opieką dorosłego. Osoby do 14. roku życia mogą wystartować tylko i wyłącznie pod opieką opiekuna prawnego.
Osoby niepełnoletnie powyżej 14. roku życia startujące bez opiekunów prawnych muszą przedstawić zgodę tych opiekunów.
Za szkody wyrządzone wobec uczestników przez osoby trzecie, jak i odwrotnie, organizator nie odpowiada.
9. Kontakt do organizatorów
Wszelkie pytania można przesyłać mailowo:karol.wronski9(at)gmail.com .