Komunikat startowy - "Krzaczor", VI edycja
1. Termin i miejsce imprezy
Impreza odbędzie się 08.11.2025 w Pinczynie w powiecie starogardzkim. Szczegółowe informacje pojawią się w zakładce dojazd na stronie www. Uwaga - brak bazy, start i meta na świeżym powietrzu.
2. Organizator
Budowa tras, sędzia: Karol Wroński
3. Kategorie startowe
Można uczestniczyć w imprezie w kategoriach rowerowej i pieszej. W obu wersjach można wybrać limit czasu 5h lub 8h. We wszystkich kategoriach limit spóźnień wynosi 20min. Dopuszczone są starty w drużynach o dowolnej liczbie osób.
4. Mapy
Uczestnicy otrzymają mapy w skali 1:50 000 (aktualność – lata 90 XX wieku), z powiększeniami okolic wybranych punktów kontrolnych w skali 1:10 000 lub 1:25 000 (aktualność różna). Mapy pełne, niemodyfikowane, miejscami aktualizowane do stanu obecnego. Wszystkie punkty będą stałymi obiektami terenowymi nie oznaczonymi przez organizatora. Dla każdego punktu będzie podany opis słowny jego lokalizacji i sposobu potwierdzania.
5. Zgłoszenia i opłaty
Zapisy prowadzone będę od dnia 23.10.2025 przez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie internetowej. Drogą elektroniczną można zgłaszać się do dnia 06.11.2025.. Po tym terminie formularz zgłoszeniowy przestaje działać i zgłoszenia nie będą możliwe.
Opłata wpisowa wynosi 20 zł za każdą osobę w zespole. Dzieci do lat siedmiu niezależnie od formy zgłoszenia mogą startować za darmo jeśli nie pobierają swoich map lub za 5 zł jeśli pobierają mapy. Młodzież niepełnoletnia korzysta ze zniżki w kwocie 5 zł niezależnie od formy zgłoszenia. Wszelkie zniżki należy opisać w zgłoszeniu.
Wpisowe należy przelać na konto:
Karol Wroński, 90 1020 1853 0000 9302 0301 7415,
w tytule podając: "Krzaczor - wpisowe" i wymieniając osoby za które się płaci.
Po zgłoszeniu przez formularz zespół pojawia się na liście startowej z opóźnieniem do 48h. Osoby zgłoszone ostatniego dnia pojawią się na liście następnego dnia rano. Jeśli ktoś wysłał zgłoszenie a nie znalazł się na liście lub zapłacił wpisowe a nie zostało to odnotowane na liście proszony jest o szybki kontakt mailowy.
Przelewy prosimy dokonywać do 06.11.2025. Jeśli przelew zostanie zrobiony ostatniego dnia prosimy o dosłanie potwierdzenia przelewu mailowo.
6. Harmonogram zawodów
- 9:20 otwarcie sekretariatu, wydawanie kart startowych
- 9:30 rozdanie map
- 9:45 start wspólny wszystkich kategorii
- 14:45 koniec limitu podstawowego 5h
- 15:05 zamknięcie mety dla kategorii 5h
- 15:59 zachód słońca
- 17:45 koniec limitu podstawowego 8h
- 18:05 zamknięcie mety dla kategorii 8h
Wszyscy zawodnicy powinni pojawić się na starcie odpowiednio wcześniej przed rozdaniem map w celu pobrania karty startowej. Karta będzie podstawą wydania map. Osoby spóźnione ryzykują późniejsze wydanie karty i mapy a co za tym idzie krótszy czas na zapoznanie się z trasą a w skrajnym przypadku krótszy limit czasu. Limity czasu i zamknięcie mety nie będą przesuwane dla spóźnionych!
7. Wyposażenie uczestników
Każdy uczestnik powinien wyposażyć się w kompas oraz trwały środek piszący: długopis lub pisak. Zaleca się posiadanie sprawnego telefonu w celu ewentualnego wezwania pomocy lub poinformowania organizatorów o zejściu z trasy. Piesi obowiązkowo odblaski do poruszania się po zmroku (tylko 8h). Na trasie rowerowej dodatkowo obowiązkowy kask i zgodne z przepisami oświetlenie roweru do jazdy po ciemku.
8. Świadczenia startowe
Każdy zespół otrzyma jedną kartę startową w worku strunowym. Każdy zawodnik otrzyma na starcie komplet map w worku strunowym i pamiątkową naklejkę z imprezy.
9. Postanowienia końcowe
Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.
Zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.
Zawodnicy startują na własną odpowiedzialność.
Osoby niepełnoletnie startują w zawodach pod opieką dorosłego. Osoby do 15. roku życia mogą wystartować tylko i wyłącznie pod opieką opiekuna prawnego.
Osoby niepełnoletnie powyżej 15. roku życia startujące bez opiekunów prawnych muszą przedstawić zgodę tych opiekunów.
Za szkody wyrządzone wobec uczestników przez osoby trzecie jak i odwrotnie organizator nie odpowiada.
10. Kontakt do organizatorów
Wszelkie pytania do organizatorów można przesyłać mailowo:
karol.wronski9(at)gmail.com .